понедељак, 27. април 2015.

Garvan i greben Kunune

 
Garvan (929 mnv) je vrh koji se nalazi  u istočnoj Srbiji, južno od Majdanpeka i predstavlja završnicu grebena Kununa, karakterističnog  po tome sto je ka istoku odsečen u obliku naslaganih ploča.


Fotografije su sa uspona započetog iz sela Vlaole. Vlaole se nalazi u Istočnoj Srbiji, između Bora i Majdanpeka. Do njega se dolazi preko Požarevca, Kučeva, Debelog Luga i Leskova.






pogled sa Kunune na Veliki Krš






Garvan





Jovan Cvijić je svojevremeno, kada je obilazio ovaj kraj, rekao "I Srbija ima svoje Alpe", misleći na Mali Krš, Veliki Krš, Borski Stol...

pogled na Veliki Krš









2 коментара:

  1. Poštovani,
    Pročitala sam mnogo vaših postova i sviđaju mi se. Molim Vas samo da mi odgovorite da li je staza iz Vlaola prema Garvanu i Kununi markirana ?

    Pozdrav, Dragana

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala što pratite moje postove i drago mi je da Vam se dopadaju. Iskreno, ne znam da li je sada staza iz Vlaola prema Garvanu i Kununi obeležena. Fotografije u ovom postu su iz 2015. godine, a staza kojom smo onda išli nije bila obeležena. Pitanje u vezi staze možete da postavite na Fejsbuku u grupi Planinarenje Srbija, možda se u toj grupi neko javi sa više informacija o stazi. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши